Zendingen en retourzendingen

Verzending van uw pakket

We maken voor verzenden door heel europa gebruik van de diensten van GLS. Zodra een bestelling verstuurd wordt ontvangt u een track en trace bericht met een link naar de GLS website waarop u de status van de zending kunt volgen.

We versturen bestellingen twee keer per week. Op maandag en donderdag worden pakketten verstuurd. Houd er dus rekening mee dat bij een bestelling op maandag middag pas op Donderdag verstuurd wordt.

Verzenden in een envelop

We kunnen voor bestellingen die in een envelop passen de verzendkosten aanpassen. Verzenden in een envelop geschiedt op eigen risiko. Aanpassingen van verzend kosten vinden niet automatisch in de webshop plaats, het beste kan de bestelling dan via de mail gestuurd worden, het is dan wel noodzakelijk eerst een account in de webshop aan te maken.

Verzendkosten zijn inclusief behandeling, verpakking en frankering.


Onze dozen zijn groot genoeg om uw artikelen goed beschermd te kunnen verzenden.

Retour bepalingen

Beschadigde leveringen

Indien een bestelling/pakket tijdens transport beschadigd is, en dit zichtbaar is aan de buitenkant van de verpakking, kunt u het pakket weigeren bij aanbod door de vervoerder. Het pakket wordt dan naar ons terug gestuurd, zodat we het pakket kunnen controleren.

Indien na ontvangst en/of uitpakken blijkt dat een artikel beschadigd is, neem dan contact op met ons via info@justpedal.nl. Het helpt om een foto van de schade van het (ongeopende) pakket of artikel mee te sturen.

Foutief verstuurde produkten

Waar gewerkt wordt, worden fouten gemaakt, zelfs bij Just Pedal! Foutief verstuurde produkten kunnen in overleg terug worden gestuurd of kunnen worden opgehaald door onze verzender. In het laatste geval zullen goede afspraken gemaakt worden over het tijdvak en beschikbaarheid van de klant op de afhaal lokatie. Bij het terug sturen door de klant wordt vooraf overlegd hoe het pakket het best verstuurd kan worden. Op afspraak kan het pakket ook in de winkel aangeboden worden.

De kosten voor het terug sturen/ophalen van een foutief verstuurd produkt zijn voor de rekening van Just Pedal.

Niet tevreden over het bestelde produkt?

Indien de klant niet tevreden is over het bestelde produkt, dan kan dit geretourneerd worden. Voorwaarde is dan dat het produkt niet gebruikt of gemonteerd is en dat de oorspronkelijke verpakking nog intact is. Bij het terug sturen door de klant wordt vooraf overlegd hoe het pakket het best verstuurd kan worden. Op afspraak kan het pakket ook in de winkel aangeboden worden.

Kosten voor het retour sturen van het produkt zijn voor de klant.

Garantie

Indien een produkt vervangen dient te worden onder garantie (zie ‘Garantie afhandeling’) dient het produkt ten aller tijde terug gestuurd te worden naar Just Pedal. Op afspraak kan het pakket ook in de winkel aangeboden worden.

De kosten voor het terug sturen/ophalen van een garantie produkt zijn voor de rekening van Just Pedal.

Terugbetaling

Indien een produkt niet bevalt, en dus retour gestuurd wordt, zullen de verzend kosten niet gecrediteerd worden. In het geval van een vervangend produkt zullen geen verzendkosten in rekening gebracht worden.

Terugbetaling vindt plaats via het betaal medium dat gebruikt is voor betaling van de bestelling (Paypal -> Paypal, iDeal -> Bank transfer) binnen 2 weken na terug ontvangen van het produkt.

Retour adres

Het retour verzend adres is in alle gevallen:

Just Pedal Bikeshop

Groenestraat 44-46

3861 CN Nijkerk